Volgers

woensdag 6 juli 2016

Meedoen aan Marianne Design challenge 156!

Hallo allemaal,
Ik ga het proberen.
Meedoen aan de Marianne Design challenge 156!

Gebruik in ieder geval 3 producten van Marianne design.
En de kaart moet een bijzondere vorm hebben.
Hoop dat ik het aanmelden goed doe!

Dit is mijn inzendig:
Het uiltje, het hertje, kerstboom en snowflake zijn van Marianne design. 
Fingers crossed.......groetjes van Crealientje.



Update: 
Nou geen succes dus. Niet om iets te winnen maar,ik ben er volgens mij vanaf gehaald. 
Waarom? Geen idee,ik ben bang omdat dit geen kaart is maar meer een soort doosje.
 Even een berichtje dat dit niet de bedoeling is had ik fijn gevonden.
Ik ben een groentje op dat gebied, en moet het nog even in de vingers krijgen, MD challange, jammer dat het zo gaat.
Maar ik blijf proberen hoor!!!!!

Freubel groetjes Crealientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten