Volgers

zondag 18 september 2016

Baby kaartje.

Hallo allemaal, 
vandaag is het zondag, en dan mag ik graag knutselen.
Het is een Baby kaartje geworden.

Ik had nog knipsels liggen van Eline's Babies.
Het werd tijd die eens te gebruiken.
Opruimen is soms nodig, en daar ben ik momenteel mee bezig! 


Het is gemaakt volgens deze sketch van ScrapPlezier.
Op het blog staat ook nog een inspiratie foto.
Je kunt dan het kleuren pallet aanhouden als leidraad voor je kaart.


Er zijn nog maar 2 inzendingen inclusief de mijne.
Ik dacht Creaties van Strix
staat er zo alleen!
Het sluit over ongeveer 2 dagen.
Mocht je niets te doen hebben, ik zou zeggen doe mee!!!! 

Veel knutsel plezier.
Groetjes Crealientje.
 

4 opmerkingen:

  1. Wel weer een super mooie en een schattige kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben op dreef vandaag!
      groetjes en bedankt,
      Crealientje.

      Verwijderen
  2. Geweldige uitwerking van onze challenge, mooie zachte kleuren en zo goed gedosseerd, bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Astrid,
      Dank je wel voor je leuke reactie.
      Tot de volgende Challenge.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen