Volgers

vrijdag 6 januari 2017

Borduren is zo leuk, en verslavend!

Hallo Allemaal,

Bedankt iedereen voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Erg leuk om te lezen. 

Het is koud, en de zon schijnt, heerlijk!

Lekker weekend. 

Vandaag een kaartje met weer een borduur werkje erop.
Met name onder het tv kijken/ (luisteren) borduur ik momenteel. 
Er is niet altijd iets leuks op tv, en als mijn man iets bijzonders wil zien dat mij niet zo boeit........ Heb ik een leuke bezigheid ,en ik kan toch gezellig bij mijn man zitten.
Prima opgelost !

Ik had deze kaart al een tijdje klaar.
 Ik kon hem door de griep pas vandaag geven.
 Dus nu kan ik het gezellig met jullie delen.
 
Vintage plaatje.

Het borduurwerkje van dichtbij.
Het patroontje is van Stich & Do.
Ik heb er een eigen draai aangegeven en een ander plaatje bij gebruikt.
Het garen glanst zo mooi. Is erg fijn om mee te werken.
De ontvangster vindt het heel leuk.
 Yes, missie geslaagd! 

Challenges:


Zometeen de boodschappen binnen halen voor het weekend.
Ze verwachten morgen ijzel en sneeuw hier in het Oosten. 
Die ellende moet ik  even voor zijn! 

Kom later jullie bloggen bezoeken.
Allemaal een heel goed weekend!
 Groetjes en liefs Crealientje.


16 opmerkingen:

  1. Heel mooi Crealientje. Ik borduur ook vaak bij de tv. Heb er ook nog een aantal klaar liggen die afgewerkt moeten worden. Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de smaak goed te pakken,mooi geworden hoor!
    Inderdaad een mooie oplossing voor bij de tv.
    Ik haal mijn patroontjes altijd uit boekjes, overdag prik ik die dan uit,zoek plaatje en kleurtjes garen en savonds lekker op mijn luie ik zijn.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Crealientje. Je kaart is erg. Ooi geworden . Een heel nooi patroon. Ik mag ook graag borduren. Ik doe het ook ' avonds op de bank . Onder het tv kijken. Lekker wat in de handen. Succes ermee een fijn weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, dat dacht ik dus ook! De boodschappen zijn binnen voor het weekend! Je kaart is prachtig! Ik vind borduren op een kaart sowieso knap, maar ook nog tijdens tv kijken/luisteren! Zou bij ij denk ik niks worden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Crealientje...prachtig geborduurd en het leuke plaatje past daar perfect bij

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je prachtig geborduurd Crealientje....het is een hele mooie kaart geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het attente berichtje van je Crealientje....ik had het toevallig net gezien....maar bedankt voor de tip hoor!

      Verwijderen
    2. Graag gedaan en veel plezier met je prijs!
      Doei.

      Verwijderen
  7. Wat een schatje en wat mooi geborduurd! Bij K&K komt dit jaar ook een challenge met borduren. Ik kan dat helemaal niet. Een echte uitdaging :-) Dus je kunt zeker nog een keer aan de slag dit jaar.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a beautiful card! I am just loving that image! Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck! Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty card! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I do the same as you. Sit and watch TV with my husband while I color or craft. It sure is fun to be multitasking. I absolutely love this special card. Your embroidery is so unique. Thanks for joining us at Seize the Birthday. Hope to see you again.
    Barbara DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute! Thanks for joining us at Craftaholics R Us. ~DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aww this is so sweet! Love the frame die cut! Thanks so much for sharing at In The Pink!
    Lucy x

    BeantwoordenVerwijderen