Volgers

zondag 5 februari 2017

😨😨 Doodlen! ...........Wat is dat? ........Dat is leuk om te doen!


Goedemorgen Allemaal,

Vandaag heb ik 2 kaartjes met de techniek doodlen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
 ðŸ˜¨ðŸ˜¨ðŸ˜¨ðŸ˜¨
Nou moet ik eerlijk bekennen, dat ik eerst moest googelen,hihihi.
Voordat ik wist wat dit was.
Hier heb ik mijn inspiratie vandaan, met dank aan: 

Doodles by Sarah / sarazorel



Ik heb er twee gemaakt.
Ik ben nog niet geheel tevreden, en ga het nog een keer proberen.
  Ik weet ook nog niet of ik ze wil linken bij de lift Challenge. 
Misschien de gele! Al is denk ik de blauwe meer geschikt voor de Challenge.
Wat vinden jullie?

Wel wil ik even zeggen, dat het super leuk is om te proberen.
Dus als het je iets lijkt, en denkt dit kan ik beter. 
Doe dan mee! 
De voorbeelden en creaties van de andere deelnemers zijn zo mooi!

Agnieszka Malyszek
Dit zijn mijn kaartjes:


Challenges:
lift challenge 113 
cards and scrap challenge-februari-handlettering

Allemaal een hele fijne Zondag toegewenst!
Gezellig dat je even kwam kijken.
Groetjes Crealientje.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Crealientje Doodlen dat ken ik ook niet, maar kan je wel vertellen dat je kaartjes super mooi gemaakt zijn fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee hele leuke kaartjes geworden.
    Ook je kaartje van valentijn hieronder is supermooi geworden.
    Fijne zondag
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei heel gaaf Crealientje, de blauwe is net wat speelser misschien. Ik ben ook bezig geweest en wat ik eerst heel eng vond vind ik nu heel uitdagend en leuk :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet zeggen dat ik ook niet weet wat doodlen is al zie ik het wel regelmatig langskomen. Je zegt dat jij het hebt opgezocht.....had je misschien even de uitleg erbij moeten schrijven! Het blauwe kaartje vind ik persoonlijk veel leuker....misschien ook door het plaatje en zeker de kleur. De gele is ook wat onrustig zou ik zeggen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Joke,
      Goed idee, daar kom ik nou zelf niet op!!!!!! ;);)
      Ik heb het You tube filmpje erbij gezet waar ik mijn inspiratie vandaan heb.
      Ben het helemaal met je commentaar eens. De gele is leuk, maar onrustig!
      Dank je wel voor je tip. Probeer het ook, is zo leuk!
      Groetjes en fijne zondag.
      Crealientje.

      Verwijderen
  5. Tof om dingen uit te proberen! En er zijn zoveel leuke filmpjes te vinden over technieken, helemaal leuk! Je doodle kaartjes zijn enig geworden ... heel creatief en je hebt je weer super vermaakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt helemaal leuk !!!!
    Ik zou juist voor de gele gaan !
    Maar dat is smaak !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je zo enthousiast bent, en dat je eerst bent gaan kijken wat het is. 't Gekke is dat je daar soms niet meer bij stil staat, omdat je denkt dat iedereen dat wel weet...dus goe om te onthouden en de volgende keer de uitleg erbij te vermelden!
    Je hebt je gelijk goed uitgeleefd! Leuk allebei, al vind ik de blauwe ook het leukste. Niet alleen de kleur, maar die is naar mijn idee beter in balans. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik google ook regelmatig hoor als ik niet weet wat het is ;) Je kaarten zijn erg leuk, mijn voorkeur gaat ook naar de blauwe uit, maar dat komt omdat ik niets met geel heb.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your cards are pretty, lovely colours on the first one and such an adorable bear on the second - your doodling is perfect.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat knap dat je aan 't doodlen bent geslagen, je kaartjes zijn zeker heel leuk geworden,ik vind de blauwe ook het leukst!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer 2 prachtige kaarten gemaakt Crealientje.
    Het doodlen is leuk om te doen, succes ermee.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je creatie is prachtig geworden, ook met dat doodlen. Ik heb het nog nooit gedaan. Wie weet toch maar een keertje proberen.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk dat je er zo door gegrepen werd en je erin ging verdiepen. je twee kaartjes zijn allebei erg gaaf geworden en ik denk ook dat de blauwe het meest geschikt is voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge en wie weet zien we er nog meer van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie doodle kaarten! En ik weet al wat er was met mijn borduur kaart hahaha.
    Foutje van blogger was het.

    xoxo
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig doodle kaartje hoor :) lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geen idee wat het is, zal later het filmpje eens bekijken!
    Ik kan niet kiezen hoor, vind ze beide leuk!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen