Volgers

vrijdag 17 maart 2017

Bird day!

Hallo Allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties.

Vandaag was het fris buiten, dat viel even tegen,
dus vanmiddag lekker aan de freubel.
 ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Ik had mezelf voor genomen om met de digi van Diana Creations aan de slag te gaan.
Vandaag is het de beurt aan de baby uil.

Dit is het geworden:
                                   De achtergrond mal heb ik gewonnen bij Jaqueline Pannekoek!


                                                Het kleuren vind ik nog steeds moeilijk.
Ik moet maar eens op cursus gaan, het is zo leuk om te doen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of Diana het leuk vindt om haar digi op een kaartje te zien!

Komend weekend komt mijn notitie boekje voor MD challenge, ben er nog druk mee bezig!
Een kadootje voor mezelf.๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

Fijn weekend allemaal, tot blogs!
Groetjes en liefs Crealientje.

25 opmerkingen:

  1. Hoi Crealientje,
    Er zijn heel veel soorten markers en potloden, maar op internet kun je ook veel filmpjes vinden hoor! Maar idd. leer je wel vaak de kneepjes op een workshop! Hopelijk zitten ze bij jouw in de buurt, want tussen Alkmaar en Hoorn is er niets te vinden en in een straal vn 30 km. ook niet. Ik vind je kaartje erg mooi en wat een prachtige mal heb je gewonnen bij J.P Je zit aardig in de winning mood hรจ?! hartstikke leuk voor je! Fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NATUURLIJK VIND IK HET GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF! Geweldig leuk en hij is prachtig geworden! Ik gebruik ook simpele potloden met een derwent potlood blender ideaal.... en stabilo stiften met een waterbrush. Hoeft allemaal niet duur te zijn.

    Jeetje wat leuk! Hihi zit hier helemaal trots te wezen.
    Je bent een topper hij is geweldig!

    x
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel๐Ÿ˜Š
      Graag gedaan!
      Gr.Crealientje.

      Verwijderen
    2. Ik heb ook al opgeschept over je op Facebook :D :D
      Je link even flink uitgedeeld :D
      x
      Diana's Creations

      Verwijderen
    3. Goedemorgen Diana.
      Dank je๐Ÿ˜Š.
      Komende week maak ik nog iets leuks met je andere digi.
      Stay tuned zou ik zeggen ๐Ÿ˜‰.
      Fijne zaterdag.Liefs Crealientje.

      Verwijderen
  3. Wow, so sweet Crealintje, lovely colours and image, love the litle owl.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf kaartje Crealientje.....zooooo leuk gedaan!Wat een prachtige mal heb je gewonnen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Crealientje.Hele mooie mal.Wat een schattige baby uil.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart zeg, ik vind het stempeltje leuk en ook mooi ingekleurd hoor!
    De gewonnen mal is het gaaf, bofbips!
    Fijne avond nog, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Crealientje wat een leuk kaartje heb jij gemaakt ... Prachtige mal en dan het stempeltje ... wat een schattige is het en jij hebt hem prachtig ingekleurd ! Heel leuk !
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi! Wat een gaaf kaartje! Leuke digi. En kleuren leer je door het gewoon te doen en te blijven oefenen. Ik kleur met derwents en nu ook met zigmarkers. Voor mijn verjaardag gekregen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is dit. De kaart รฉn het uiltje. Je hebt het best mooi ingekleurd hoor. Maar een cursus is altijd leuk om te doen. Ook je andere kaartjes heb ik nog even bekeken. Je paaskaart vind ik ook zo lief.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje. Super gaaf uiltje.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het kleuren van het uiltje wel goed gelukt hoor Crealientje, oefening baart kunst.
    Je kaart is prachtig met je gewonnen mal, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt.
    Je uiltje is al mooi ingekleurd hoor....je moet het gewoon veel doen gaat het steeds beter.
    Heb het mezelf ook aangeleerd ,veel filmpjes gekeken en gewoon veel oefenen en uitproberen....doe ik nog steeds als ik niks te doen heb zoek ik filmpjes op you tube,leer er altijd wel iets van.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This card and owl are just gorgeously adorable.x ♥[aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kaart met deze digi. Ik wil er ook mee aan de slag en ook met die mal die ik ook van Jacqueline heb ontvangen. Prachtige mal en je hebt een schitterende kaart gemaakt.
    Ik geef donderdagavond 30 maart workshop, ook het inkleuren komt er aan te pas. Je hoeft zelf niets mee te nemen. Materialen heb ik. Misschien heb je dat wel op mijn blog gezien maar ik weet ook niet hoe ver het ligt van jou vandaan. En inderdaad, veel oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal leuk !!!!!!
    Prachtige kleurencombi !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterend kaartje Crealientje...heel lief en prachtig ingekleurd uiltje erop...en wat een super gave stans heb je bij Jacqueline gewonnen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk hoor Crealientje. En mooi gekleurd, ik vind het zelf ook nog lastig om een begin te maken met een digi inkleuren, maar blijven oefenen hihi.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A gorgeous card and I love the expression on the face of the owl. Thanks so much for joining us this time at the Pattie's Creations challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card thank you for joining us over on
    Inspiration Destination
    Dianne xx
    IDCB DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige stempelkaart , vind het ook
    best moeilijk ,gewoon door oefenen !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is prachtig. De achtergrond is ook erg mooi.
    Thanks for joining us at Cards and More Good luck! Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen