Volgers

maandag 21 augustus 2017

Have a Moo-velous birthday!

Wat leuk dat je me weer een bezoekje brengt!


Hallo Allemaal!
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje.
Ben ook blij dat jullie me laten weten hoe het staat met onze "spoken"( diegene die de rare reacties geven) Ben ze voor als nog kwijt.
We houden het in de gaten.

Vandaag een kaartje voor een Challenge met een leuk Thema Boerderij.
Bij de Egel:

Deze had ik al liggen. Dus kwam mooi uit!


Koetje is van boekenvoordeel.Tekst ook
Achtergrond van Md.
Randjes washitape van lidl.
Gele bloemenrand van Ali.

En je kunt  me toch een mooi ding winnen:
Het Stamping Platform van Tim Holtz
(eigenlijk moet ik het niet promoten, maak ik minder kans,hihihi)
Gun het een ander ook, dus.........
Dames doe mee, deze kans kun je gewoon niet laten schieten.
Dus aan de knutsel!!!!!!!
Ik maak er ook nog één :)

Andere challenges:

Fijne dag allemaal, en leuk dat je weer langs kwam.
Tot blogs!
Crealientje.



14 opmerkingen:

  1. Deine Kuh ist absolut knuffelig... toll hast du sie in Szene gesetzt... klasse
    Lg ANja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke koeienkaart....het koetje doet het goed met zijn mooie achtergrond....leuke details ook.
    Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart met deze grappige koe!!
    Fijn dat je meedoet met de boerderij challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die stempelhulp is echt super, ik heb deze nu en daarvoor 2 andere, deze gaat nooit meer weg..
    Je hebt een gave kaart gemaakt met de koe.. Ik had ook veel vervelende berichten, alles verwijderd en niks meer gezien..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk kaartje! Top met die koe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Crealientje ... jij gaat als een speer hoor ... Ik heb hier heel veel kaartjes terug van jouw bewonderd ... het geboortekaartje is echt super mooi en dan dit kaartje met een leuke koe ... gaaf zeg ...
    Nog heel veel knutselplezier, groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dat je zo enthousiast schrijft over de challenge! En je kaart is heel gaaf! Toevallig dat je er eentje af had.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel. Enne... je mag et drie kaartjes meedoen, dus nog twee maken mag ook.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje ziet er heel erg leuk uit met de koe....deze heeft zeker kans om te winnen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd Crealientje. Een echte koetje boe. Leuk met de achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje Crealientje!! En mooi toch dat je het een ander ook gunt. Zelf had ik vorige week net een boerderij kaartje geplaatst. Helaas te vroeg dus.
    Wie weet win je die gave tool!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke, vrolijke kaart met de leuke koe. Mooie achtergrond heb je gestempeld. Ook je kaartje met de zeemeermin is mooi geworden, mooie kleurencombinatie.
    Ik heb een aantal berichtjes van die spoken verwijderd en tot nu toe niks meer gezien. Wel slim van je om je ww te wijzigen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje Crealientje, mooie prijs die ze weggeven!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful make. I adore everything about it. Thank you for joining us at Crafty Animals. Hugs Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen