Volgers

vrijdag 24 november 2017

Candy 5x!

Dit bericht blijft rechts staan tot Maandag 18 december 2017!


Candy time



Hallo allemaal,
Ik tik bijna het 200ste berichtje aan, en dat wil ik graag vieren.

Ik geef 5 x een pakketje weg twv.10€.
Ik dacht ik kan er 1 blij maken of 5, maar dan met een kleiner pakketje.
Vind ik 5 toch leuker :)

Hoe kun je mee doen?
Je hoeft alleen een reactie achter te laten onder dit berichtje.
Dit kan tot 18 december 2017 tot 18:00 uur!!!!!
Mijn man trekt dan weer lootjes.
Om 20:00 uur die avond maak ik bekent wie het zijn geworden !!!!

In de tussen tijd verschijnen er in mijn posts hints van wat er in het pakketje zit.

Lijkt het je leuk doe dan mee.

Fijn weekend  allemaal!
Lieve groetjes Crealientje.








32 opmerkingen:

  1. Proficiat met je bijna 200e berichtje, Isolina.
    Ik denk dat ik er heel wat van gelezen heb.
    En je hebt gelijk: 5x iets kleins weggeven is leuker dan 1x iets groots.
    Ik kijk al uit naar de tip van de sluier die opgelicht wordt.
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps 200 !!!!
    Leuk idee , 5x iets kleins !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Crealientje met bijna 200 berichtjes! Ik vind het een leuk idee, en doe graag mee( rijmt ook nog)
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Crealientje. Dat is al een heel mooi aantal. Leuk dat je dat samen met ons gaat vieren. En natuurlijk doe ik dan graag mee voor 1 van de kadootjes.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuk mijlpaal! En 5x iets weggeven is zo leuk.
    Ik doe graag mee met je candy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke mijlpaal! Ik doe graag mee hoor.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om je 200ste blogbericht te vieren! Leuk dat je 5 kleine pakketjes weggeeft ipv. 1 grote. Ik ben benieuwd hoe je die hints gaat verpakken! Dus ik doe graag mee met je candy.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke om dit te vieren. En een lieve en mooie manier omdat op deze manier te doen. Ik loot graag mee en ga je hints in de gaten houden.
    groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk, doe graag mee en ben benieuwd naar de hints Isolina!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bijna 200 berichten, wat een leuke mijlpaal.
    Leuk om dat op deze manier te vieren.
    ik doe heel graag mee met de candy
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 200 berichten in anderhalf jaar tijd, dat is Mega veel Isolina!
    Ik zit op 359 berichten nu en bijna 5 jaar een blog. Ik vind je candy super...ook Mega veel, maar doe graag mee en kijk uit naar de hints...lol. Fijn weekend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zeg 200 berichtjes! Ontzettend leuk dat je dat met een candy wilt vieren. Ik doe graag mee en heel veel plezier met je volgende 200 berichtjes.
    Fijn weekend, groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat goed zoveel berichtjes! En wat en gaaf idee om 5 mensen blij te maken! Ik doe heel graag mee hoor!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave Candy Isolina....ik doe graag mee hoor.
    Een leuk idee van de hints.....ik ga het volgen hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een candy is altijd leuk :-) Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, prachtig idee, 5 kleinere candies in plaats van 1 ! En tof, bijna 200 berichten, ben al benieuwd naar de hints ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bijna 200 berichten ...best al veel in anderhalf jaar.
    Leuk van je om 5 mensen bkij te gaan maken,doe graag mee.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd dat je al bijna 200 berichten hebt Isolina. Je bent zeker een gezellige en mooie aanwinst voor blogland. Leuk idee om 5 mensen blij te gaan maken en ik loot graag mee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Congrats on reaching a milestone. It's nice to also do candies, I do them all the time too. I can only say I am happy YOU found me and I found you and we are blogging buddies. I also think 5 small candies are better than one, but I have only just started to follow you so I may not be eligible...hugs.xx[aNNie]🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  20. proficiat met je bijna 200 blogberichten!
    Lief van je, 5 Candy's ! Maak je 5 blogdinnen gelukkig mee!
    Dankjewel voor de kans!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke candy en super bijna 200 blogberichten is niet niks
    doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee. Want een verassing is altijd leuk toch. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je bent lekker bezig meid! Ik doe graag mee voor je leuke Candy, jouw kennende heb je er weer iets leuks van gemaakt. Lieve groetjes xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goed bezig zo !!!!!
    Zal wel heel leuk zijn !!!!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat tof Crealientje dat je bijna de teller van 200 aantikt met je berichtjes. Super!
    Hopelijk komen er nog vele bij.
    Leuk dat je daarom een candy gaat wegggeven, ik doe graag mee!

    Liefs Kim

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze post had ik blijkbaar gemist...maar zag zojuist je reminder daarop...ik doe ook heel graag mee en ga nu snel alle hints opsporen..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een grappige manier om een candy weg te geven. Telkens een hint... Ik ben benieuwd en doe graag mee!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey, alweer 200 berichtjes bijna, wat een mooie mijlpaal! En leuk dat je dat met ons wilt vieren door 5 pakketjes weg te geven, wauw! Als ik zo de hints lees, zit dat wel goed, ik doe graag mee. En lekker blijven posten die kaartjes, ik volg je graag! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een superleuke actie en ik doe natuurlijk graag mee. Leuk dat je maar liefst 5 mensen blij gaat maken. Ik ga de hints nu eens lezen, ben benieuwd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi, Bijna 200 berichten gemaakt. Mooie mijlpaal. En knap dat je dat bij houdt. Ik weet het van mij niet eens.
    Maar goed, super leuk wat je gaat doen. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Op de valreep meld ik me nog graag aan om mee te dingen naar je candy..Gefeliciteerd met je 2oo berichten, bloggen is zo leuk!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een narigheid, dat je zo beroerd bent.
    Knap maar gauw weer op, laat het allemaal maar een beetje over je heen komen, niks aan te doen verder.
    Beterschap!!
    Ik doe graag mee met je candy, leuk om hem in 5en te verdelen......wie weet heb ik geluk.

    BeantwoordenVerwijderen