Volgers

maandag 5 februari 2018

Hello!

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een bezoekje komt brengen.
 Bedankt voor de leuke reacties op mijn Pastel kerstkaart.
Heb ze met plezier gelezen. 

Vandaag een kaart voor Catch the bug en wel voor Stella Says Sketch
Ik heb een baby kaart gemaakt in de kleuren, geel groen en wit.
Lekker neutraal.
De digi''s zijn een baby trio van Bugaboo stamps.

 
 Ga er nog een kaartje mee maken. Is zo'n leuke sketch! 
Die zien jullie later deze week.
Doen jullie mee!!!!!

Andere Challenges:
 dream valley challenges 172-use-3-patterned-papers

OOhhh, en ik ben Random winnaar geworden met mijn Camera kaartje bij Knutsel en Kadootjes.
Hoe cool is dat. Ben er heel blij mee!


 Met dit kaartje in de top bij Scrapping 4 fun challenge 107



Mijn dag kan niet meer stuk!!!   

Gezellig dat je voorbij kwam, en een hele fijne dag verder!
Lieve groetjes Crealientje.
 

18 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk en vrolijke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig kaartje!!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de sketch. Schattige plaatjes.
    En tevens proficiat met je winnende kaartje bij Knutsels en Kadootjes. EEn prachtige camera kaart.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt,
    Wat zijn digi's lief,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlief, grappig en leuk babykaartje, Isolina!
    Leuk dat je meedoet met Stella Says Sketch.
    Proficiat met je mooie winnende camerakaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje heb je gemaakt met deze sketch. Nog gefeliciteerd met het winnen van de challenge bij K&K. En dan ook nog een andere top plaats. Een goeie dag voor jou!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je prijzen Isolina. Je babykaartje vind ik ook heel mooi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je winnende kaart bij ons! toeval bestaat niet, zeggen ze dan!
    Je babykaart is super leuk! Vanmiddag maakte ik met dezelfde sketch ook een babykaartje... hoe is het mogelijk! Heel anders, zul je nog wel zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh what a gorgeous card, I love the dies you used too. Sweet colours...hugs.x [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoezig kaartje ! Gefeliciteerd met je winnende kaartje en je toppertje ! Altijd leuk he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart !!
    De digi's zijn echt super, zulke baby's willen we wel ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad een leuke sketch.
    Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt.
    En dat je zo in de top terecht was gekomen had ik.al gezien, leuk he?!!
    Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A fabulous card, cute images and lots of super details - so pretty.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een guitige koppies op je babykaart, leuk! Gefeliciteerd met je prijzen, leuke dingen heb je gemaakt, waardering is zéker terecht! Je stelde op mijn blog een vraag over de Te Gekke Krijtjes. Ja, ook bij mij wordt het een pluizenbende op mijn hobbytafel als ik met een stencil aan de gang ha ha. Dat kan ook niet anders, je wrijft tenslotte met iets zachts, de tissue,over iets hards, het stencil, er moet íets wijken... in dit geval de tissue. Maar gelukkig geven de krijtjes niet af, ik veeg ze even bij elkaar en het is zo weer opgeruimd :-) veel krijtplezier toegewenst! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een leuke kaart en die digi's zijn superleuk op je kaart. Ze maken er een hele vrolijke kaart van. Ook gefeliciteerd met je prijzen. Het is altijd erg leuk iets te winnen want het werkt erg motiverend en stimulerend.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi! Gezellig dat je meedoet bij Dream Valley Challenges.
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje! Ik vind de sketch heel leuk en ga er zeker ook mee aan de slag. Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love this - too cute!
    Thanks so much for playin' along with our most recent Bugaboo Stamps/Catch The Bug Blog Stella Says Sketch challenge! We hope you'll join us again this week!
    Hugs & Happy Days!
    Min - Bugaboo Stamps DT

    BeantwoordenVerwijderen