Volgers

woensdag 6 juli 2016

Kerstkaart nummer 2 met leuke video!

Bijzondere Kerstkaart!

Video van het openslaan:

 En nu helemaal opengevouwen:


 Hallo allemaal,
Weer een nieuwe uitdaging,nog maar een paar uur in het bezit van een blog,en ik vermaak me prima!
Met deze kerst kaart met thema Zwart-Wit en,in mij geval,een touch of roze wil ik meedoen aan de
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/06/challenge-juni-zwartwit.html
 en bij deze
http://abcchristmaschallenge.blogspot.nl/
Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan iets dergelijks. Ben benieuwd of het mij lukt om mijn kaartje aan te melden.

Groetjes van Crealientje!


22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Leuk modelletje zo..Bedankt voor het mee doen met de challenge van 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ingrid.
      Tot de volgende challenge.
      Groetjes en veel freubel plezier.
      Crealientje.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel, Anneke.
      Leuk dat je even kwam kijken, en een berichtje post.
      Groetjes Crealientje

      Verwijderen
  3. wat een ingenieuze uitwerking van je kaart, prachtig! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Petra,
      Dank je wel. Hoe moeilijker hoe leuker ik het vind!
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  4. Prachtige creatie is dit Crealientje .
    Leuke stempel ook met die ontdeugende oogjes ;)
    Superleuk dat je meedoet met 52 weeks to....
    Veel plezier met je nieuwe blogje xx
    Groetjes van Epie (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Epie,
      Dank je wel.
      Ja, de 52 WTC challenge is leuk en er gaat een hele wereld voor mij open.
      Het bloggen is nog even wennen, heb er nu al veel plezier aan.
      Je zult mij dan ook vaker voorbij zien komen.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  5. Een prachtig model kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marian,
      Bedankt voor je berichtje.
      Leuk dat je er was.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Dank je wel, Margreet.
      Leuk dat je bent geweest.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  7. Heel mooi gedaan, leuk met het roze erbij..
    Leuk dat je meedoet met de maand-challenge bij de 52 WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Yvonne van Bruggen,
      Ja, de op dracht was eigenlijk touch of goud of zilver,
      Het enige zilver is van de stickers, zo hier en daar!
      Ik vond de combo zwart/wit en roze leuk, eens iets anders.
      Aangezien ik voor het eerst meedoe, weet ik niet zeker of ik aan de regels heb voldaan.Zie het wel.
      De leuke en gezellige reacties van U en de dames hier zijn alleen al de moeite waard!
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart en leuk filmpje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Halllo Diny,
      Leuk dat je even gekeken hebt, en dank je wel.
      Ja, een filmpje leek me leuk. Aan de voorkant kun je niet zo goed zien dat het een bijzondere kaart is.
      En de leuke reacties op de kaart en het filmpje, doen mij een groot plezier!
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  9. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Crealientje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Suzan,
      Dank je wel. Leuk dat je even kwam kijken.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  10. Fabulous card thanks for playing along at ABC Christmas challenge xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute card. Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge.
    Carissa :)

    BeantwoordenVerwijderen