Volgers

donderdag 2 maart 2017

Yes, gelukt kaartje voor kleuren challenge 52 weeks to Christmas!

Hallo Allemaal,

Mijn keukentafel is ontploft, wat een puinhoop!

Maaaaaaaaaaarr het is ........... :
 Gelukt!

Dit is mijn kaartje voor de 52 weeks to Christmas kleuren Challenge.


Een witte basiskaart, met design papier van Action, blauw cardstock met glitters erin.
Embossingfolder kerstdagen, winterstans, 2 houten sneeuwvlokken met rhinestones.
Leuk plaatje me ijsberen.
Randmal van joy!
Ovaal van ?
Foto genomen onder een lamp. 


Foto genomen met flits. 
Morgen middag maak ik foto's bij daglicht misschien zijn die duidelijker.

Eerlijk bekennen dat ik kleuren challenges echt moeilijk vind.
Geen echte fan dus.
Nu moet ik nog bezig met een wijn label dus ,
Groetjes en tot blogs.
Crealientje.

18 opmerkingen:

  1. Knap dat het je nog gelukt is, ik vind deze ook moeilijk hoor pfff
    Fijne avond nog en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig Crealientje! Ik herken het hoor die puinhoop...lijkt soms of er een bom ontploft is haha,zeker als je kleurtjes bij elkaar moet zoeken!Maar hij os prachtig!
    Groetjes Suzan
    DT 53 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk! En de kleuren van de tweede foto zijn goed!! Op de eerste lijkt het knalgeel. Gek is dat toch he? Maar hij is goed gelukt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kerstkaart, foto's zijn moeilijk te nemen he in deze donkere dagen...
    fijn dat het je nog geluk is om een kaartje te maken voor de challenge!
    groetjes
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtuge kaart Crealientje de ijsberen zijn prachtig. Ja als je moet zoeken krijg je vanzelf een rommel. Herkenbaar hoor . Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart 'Tukker' :).
    Vind het fotograferen ook altijd lastig.... je tweede foto is goed gelukt; je ijsberen staan er prachtig op!
    Fijne dag!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Ken dat de tafel een grote puinhoop als de kaart klaar is....we hebben soms ook zoveel nodig haha.
    Vind kleurenchallenges altijd wel heel leuk om te doen...zo zie je maar ieder heeft toch zijn eigen voorkeuren.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a wonderful card. Love the cute image and the dies you used.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de gevraagde kleurtjes.
    Hahaha, mijn tafel is vaak ook te klein.
    Groetjes, Yvonne
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Crealientje,
    Mooi kaartje heb je gemaakt!! Ik snap dat je het moeilijke kleuren vindt, zeker voor een kerstkaartje. En foto's maken is 's winters altijd lastig. Zelf heb ik het beste resultaat overdag zonder flits.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi je kerstkaartje voor de kleurenchallenge van 52WTC Crealientje...PRACHTIG!!!
    en leuk dat je meedeed...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is je toch goed gelukt om met deze kleurtjes een prachtige kaart te maken Crealientje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful card, such an adorable image and lovely die cut details.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is supermooi geworden. Daar moet je wel een beetje rommel voor over hebben ;-))
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kaart geworden wat lief die ijsbeer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. MOOI kerstkaartje.
    Enneh.....heel herkenbaar zo'n ontplofte keukentafel.....hihihi.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen