Volgers

donderdag 4 januari 2018

Allemaal een heel goed, gezond en creatief 2018!

Lieve allemaal,

Ik wens een ieder van jullie een heel goed, gezond, gezellig en creatief 2018!

Ik ben aan de late kant, en om eerlijk te zijn ik had gewoon de puf niet om te bloggen.
Maar ja, ik denk het is nu 4 januari , dan wordt het toch wel eens tijd!
Anders komen de Nieuwjaarswensen met Pasen dat is ook niet de bedoeling ,hahaha.

Ook bedankt voor de Beterschaps wensen die ik van jullie heb ontvangen. Heeft me goed gedaan!

We hadden rustige Feestdagen.
Geen stress en alles easy peasy, moet zeggen dat is goed bevallen.
Niet aangekomen :), dat is al een waar wonder met de hoeveelheid oliebollen die ik heb gegeten.
Ik bak ze zelf, lekker met rozijnen en appel, en evenals Spaghetti Bolognese  kun je  me ervoor uit bed halen, met andere woorden ik ben er gek op! :)

Winnaars van de Candy even extra, Bedankt,voor de leuke berichtjes en de kaartjes die ik heb ontvangen.
Heb ze met een big smile gelezen. Ben benieuwd wat voor moois jullie ermee maken of al gemaakt hebben.
Heel leuk!

Ik ga beginnen, 2018 here I come!!!!!

Eerste kaartje in 2018 is een Verjaardags kaartje.
Het  is inmiddels vergeven dus kan mooi meedoen met Challenge 51 bij Ons borduurkaarten blog


Patroon en plaatje is van Stich and do nummer 35.
Heb het patroon beetje aangepast, de driehoekjes hebben dwars draadje er overheen.
Vond ik leuk!!!


Tekst is van MD.

Ga nu snel aan de slag met mijn kerstkaartje voor de Challenge bij 52 weeks to Christmas.
Heb me voor genomen elke week mee te doen! Kijken of dat gaat lukken.

Bedankt voor je bezoekje.
Aankomend weekend heb ik 2 dagen voor mezelf,en dan kom ik bij jullie op bezoek, tot dan!
Fijne avond!

Lieve groetjes Crealentje.



18 opmerkingen:

  1. Prachtige borduurkaart,Crealientje met een superleuk plaatje.Jij ook nog de beste wensen voor 2018.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Hopelijk krijg je weer wat meer puf om te bloggen en creatief bezig te zijn.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi borduurkaartje laat je hier zien Isolina en die wandelende cupcakejes zijn schattig.
    Wat goed dat je ondanks de oliebollen niet aangekomen bent!
    Je mooie pakketje ligt hier naar me te lonken, dus daar ga ik binnenkort mee aan de slag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Crealientje,
    voor jou ook de allerbeste wensen ! Fijn dat je zo'n rustige en deugddoende feestdagen achter de rug hebt !
    Je eerste kaartje dit jaar is alvast een mooike ! Heel mooi patroontje en ik vind het plaatje erg schattig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou een heel fijn en creatief 2018 ! Wat een leuk kaartje, mooi plaatje, en supermooi geborduurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De allerbeste wensen wens ik je altijd en niet alleen deze week :D Prachtige geworden!

    X
    Diana
    Click for my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en voor jou ook nog de beste wensen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. grappig kaartje met die leuke cupcakes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou ook de beste wensen voor 2018! Wat een gezellige verjaardagskaart met dit mooie borduurtje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en ook de beste wensen voor jou.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook leuk zeg.
    Wat een leuke afbeelding (stempeltje denk Ik?)
    En ja, ik ga binnenkort knutselen met de gekregen spullen van jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 29018 Crealientje.
    Je hebt een schitterende kaart geborduurd met een prachtig patroon en plaatje.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je gemaakt Crealientje. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Nog de beste wensen voor 2018. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje Crealientje, alles past superleuk bij elkaar. nog de beste wensen voor 2018! Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwwwww wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supermooie kaart, heel mooi geborduurd en die leuke cupcake's zijn zo vrolijk.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen